Thursday 20 August 2015

Vitamin Shaklee

Vitamin Shaklee Baik Untuk Kesihatan Sekeluarga


Alhamdulillah.. Hari ini genap lah lima bulan saya mengamalkan vitamin keluaran Shaklee. Shaklee merupakan jenama bagi Produk Nutrisi Kesihatan, Produk Penjagaan Diri & Kecantikan dan Produk Penjagaan Rumah di mana produk utamanya adalah vitamin dan suplemen yang bagus untuk pemakanan semula jadi dan mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia. Jadi ia sangat dipercayai. Produk Shaklee ini telah lama masuk dalam pasaran Malaysia.



poster shaklee

Vitamin pertama yang saya amalkan adalah Ostematrix. Ostematrix merupakan vitamin berunsur kalsium dan juga mengandungi magnesium. Kenapa saya perlukan Ostematrix?..Kerana saya inginkan yang terbaik untuk kesihatan tulang pinggul saya yang retak.. 
ostematrix shaklee

Ostematrix menyediakan:

  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber semulajadi yang pekat dan mudah diserap
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan mereka
  • 400 IU vitamin D (100% DV) untuk merangsang penyerapan kalsium


Alhamdulillah..kini rasa sakit pada tempat berkenaan dah beransur kurang..


Bermula dari sejak itu, saya sekeluarga mempercayai Vitamin Shaklee adalah terbaik untuk kesihatan kami sekeluarga dan mengamalkan produk kesihatan Shaklee..termasuklah anak-anak saya yang mengamalkan multivitamin kanak-kanak, VitaLea for Children dan minuman elektrolit Performance Drink selain vitamin2 lain juga produk 'skin care' dan 'home care'.

Rangkaian produk Shaklee mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa HijauDi Shaklee, kami percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.
Semua produk Shaklee adalah berasaskan tumbuhan hijau, jadi ia lebih alami dan selamat untuk di gunakan.
Jika produk Shaklee tidak berkesanpun mungkin disebabkan ianya tidak sesuai dengan badan kita. Sekiranya terdapat simptom-simptom itu mungkin disebabkan oleh krisis pemulihan (Healing Crisis)baca sini. Jadi cuba dulu sama ada produk Shaklee ini sesuai atau tidak dengan badan kita. Jangan beranggapan awal, apabila orang lain kurang serasi, kita juga menolak produk tersebut.

Sebarang pertanyaan mengenai produk atau ingin membuat pembelian boleh whatsapp saya yer..

JURAIDAH AB. RAHMAN
pm / whatsapp / telegram : 0195671750
Add & pm Fb : Jue Rahman

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
COD AREA : Kajang, Semenyih, Bangi, Serdang
PENGHANTARAN : SELURUH MALAYSIA!!!

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Sihat dengan vitamin semulajadi