Wednesday 29 July 2015

Vivix - Antara Kebaikan dan Kelebihannya

                               

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ungu. 




Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Kebaikan Vivix Shaklee

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

* Memelihara keseluruhan kesihatan

* Anti oksida yang sangat baik - awet muda

* Membantu anda merasa lebih bertenaga

* Mengurangkan risiko kanser

* Membantu pesakit diabetic

* Menguatkan sistem imun



TESTIMONIAL DETOKS DAN BUANG TOKSIN DALAM BADAN DENGAN VIVIX
credit : adaa-inspiration.com

                                   

Detoks badan dengan vivix? Boleh ke? Ya boleh sangat. Masa promosi VIVIX buy 6 free 1 yang lepas, ada sekumpulan ShakleeINDEPENDENT Distributor berbangsa cina telah bersepakat melakukan detox dengan menggunakan vivix (SUPER DETOX PROGRAMME), dah hasilnya sangat menakjubkan. Dalam masa 14 hari, pelbagai perubahan ketara dapat dilihat. meh Saya berikan 10 testimonial bergambar dahulu.


TESTIMONIAL VIVIX DETOX 1:

Tengoklah betapa teruknya kulit muka encik ni dah boleh agak sistem badan juga pasti terganggu kan? jadi beliau mula mengambil setengah botol vivix (75ml) setiap hari selama 14 hari.

Krisis pemulihan tak payah cerita lah..memang teruk sebab badan yang dah digunakan berpuluh tahun dan penuh dengan toksin ingin dibersihkan..bayangkan sahajalah macam mana..seolah-olah kita membersihkan kerak dapur yang 10 tahun tak pernah cuci..jenuh nak sental kan? Tapi beliau tetap teruskan selama 14 hari dan hasilnya, Belek gambar ni dalam rasa tak percaya..hebat kan?


Ini pula perubahan ketara pada perut. Bila sistem penghadaman terganggu, tidak lancar, sistem badan yang lain turut terjejas. Pernah dengar kan, ‘perut adalah rumah penyakit’..sebabnya, dari perut datangnya segala penyakit lain.. Bila perut dicuci, perjalanan darah kembali pulih, pencernaan teratur dan mana-mana yang perlu dikeluarkan telah dikeluarkan, jadi hasilnya tengok, kempis!!




Ini juga sama..tengok berapa banyak pengurangan inci hanya dalam 14 hari. Bukan senang tau nak kurangkan inci ni.


Ini satu lagi testimoni kurus dan perut kempis dengan detoks vivix. Aduh, kempis tuuuu Badan pun jadi lebih ringan dan bertenaga.Jeles!!


Wow! perubahan yang ketara. dalam hanya 9 hari dah nampak muka semakin kemerahan, lebih muda, bibir lebih merah..baru 9 hari tau belum 14 hari lagi..ha nanti tengok lagi kat bawah..sila bersedia :D




ini pun baru 5 hari! Ramai orang sanggup berlapar, makan pil kurus untuk kesan yang cepat seperti ini, tapi dengan vivix, tiada sebarang bahan kimia tau..hanya minuman botanik mampu memberikan kesan sehebat ini. Anda bayangkan sahaja lah kalau hari ke 14 nanti macam mana.



Ini pengakuan yang sangat jujur..mula-mula tengok apalah gambar ni..rupanya itulah hasil buangan beliau..betapa banyak yang dikeluarkan dari tubuh tu pada hari pertama dan kedua. Kalau kita detoks badan, najis kita akan berwarna hitam, menunjukkan proses pembuangan toksin berlaku..anda tengok ajelah sendiri..(OMG!) sebuncit-buncit perut mampu kempis dan turun sebanyak 7kg! 




ini pula kesan terhadap kulit, malas nak cakaplah..tengok sahaja lah perubahannya. AMAZING!


satu lagi testimonial vivix terhadap kulit, Sebelum ni ada customer..lebih kurang beginilah juga masalahnya, berjerawat, berparut. dan setelah mengamalkan vivix, semua masalah selesai!


Ini lah testimonial yang paling saya suka. Tengok, pada umur 70 tahun, beliau mencuba vivix untuk kesihatan..dah hasilnya..boleh menangis tengok tau..dari wajah yangkusam, berkedut, kulit berjeragat (well, what do you expect, she’s 70!) boleh berubah menjadi tegang, kemerahan, lebih anjal, segar, kedutan berkurang, perubahan 180 darjah!! kelihatan jauh lebih muda dari usia. Yang paling penting, sihat! siapa taknak oiiii

Adui, rasa membuak2 nak menjerit pun ada rasa nak kongsi dengan semua orang betapa bestnya vivix. Ada produk lain yang boleh berikan kesan seperti ni? Mungkin ada tetapi pastinya dengan bantuan bahan kimia. Cubalah cari kalau tak percaya.

VIVIX ni 100% semulajadi, dari alam. jadi ianya SELAMAT, NATURAL, BERKESAN tanpa was-was. Kalau macam ni lah, memang tak rugi mencuba dan amalkan.

Macam mana nak dapatkan kesan seperti mereka? Perlukah sampai setengah botol vivix sehari? ok, sebotol vivix harganya RM400++ (bergantung anda ahli shaklee atau tidak), ada yang keberatan nak minum sampai setengah botol sehari sebab dalam 14 hari anda perlukan 7 botol. Waktu promosi macam nilah waktu terbaik untuk anda berjimat sebab ada tawaran BUY 6 FREE1 VIVIX bulan ni..Tapi ada juga yang nak cuba cuma belum sampai tahap nak minum setengah botol sehari..

Bila bertanya pada pakar nutrisi Shaklee Malaysia, apa cara yang boleh dilakukan untuk detoks dengan vivix,

Katanya kunci untuk detox ni cuma kena consistent..jika tak mahu mengambil setengah botol vivix sehari, atau takut dengan krisis pemulihan yang extreme, tak berani nak buat macam mereka diatas tadi, memadai sesudu atau 2 sudu teh sehari yang penting haruslah berterusan untuk kesan yang baik. Jangan takut untuk ambil sebab ini bukan ubat,SUPPLEMENT sahaja dan bahan-bahannya semua selamat.

Kalau anda nak rasa KEAJAIBAN SHAKLEE ni, inilah masa yang sesuai untuk rebut harga terendah. Boleh hubungi saya ok?






JURAIDAH AB. RAHMAN
pm / whatsapp / telegram : 0195671750
Add & pm Fb : Jue Rahman

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
COD AREA : Kajang, Semenyih, Bangi, Serdang
PENGHANTARAN : SELURUH MALAYSIA!!!

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Sihat dengan vitamin semulajadi