Thursday, 6 August 2015

Perbezaan Shaklee berbanding produk lain..

Shaklee adalah peneraju dalam suplemen nutrisi dan telah membuktikan kejayaan dalam bisnes MLM lebih dari 57 tahun. Produk Shaklee tak pernah diiklankan melalui tv dan tak diedarkan melalui farmasi. Shaklee juga tak pernah melantik mana-mana selebriti sebagai duta produk. Mereka hanya ada KAJIAN KLINIKAL dan produk Shaklee dijual melalui perkongsian testimoni mereka-mereka yang telah merasa sendiri keunikan produk ini. Menarik bukan??
Dan yang lebih menarik lagi.. Shaklee menjalankan 350 UJIAN bagi setiap bahan dalam sesuatu produk. Katakan lah produk A terdiri daripada bahan B, C, D dan E. So.. Shaklee menjalankan 350 ujian ke atas bahan B, 350 ujian ke atas bahan C, 350 ujian ke atas bahan bahan D dan 350 ujian ke atas bahan E. Sememangnya ia melibatkan kos yang tinggi!! Shaklee telah melaburkan 300 JUTA USD untuk pengujian penyelidikan dan pembangunan produk mereka. Perghhh…

Yaa.. Kos sebanyak itu dilaburkan semata-mata untuk mengeluarkan produk yang dijamin SELAMAT. Shaklee tak bazir duit nak upah selebriti pun…
Perbezaan Shaklee

Bagaimana pula dari segi keberkesanannya?? Ada je company yang buat experiment segala bagai, tapi tak berkesan pun!! Suplemen Shaklee telah dibuktikan melalui kajian klinikal bahawa ia telah mengurangkan 72% risiko diabetes, 60% penyakit jantung dan 39% penyakit darah tinggi. Kajian-kajian saintifik ini pula ditulis dan diterbitkan untuk rujukan umum. So.. Kalau ada orang tanya, “Shaklee ni betul-betul BERKESAN kah??” Senang je jawabnya.. “Insya-Allah berkesan.. Kalau tak percaya, boleh google dan baca 100 buah buku saintifik tu.” Tak pon, beli jer lah sebotol Vita-C tu, telan dan rasa sendiri keberkesanannya. Harga tak sampai pun 100 hengget.
Copyright © 2015 Sihat dengan vitamin semulajadi